Thursday, September 13, 2012

KUU! :)

Nii .. vahepeal on jälle nii palju toimunud.

Laupäeval oli siis too sponsorjooks. Mina olin grupis 2 ja jooksin kell 12. Joosti 20 minutit 200meetriseid ringe. Iga ringi eest, mis keegi jooksis, kukkus mingit raha klubi kassasse. Mina jooksin 19 ringi. Gruppe oli kokku 6 ja igas grupis oli kuskil 35-37 inimest. Selline asi toimub neil igal aastal.
Kui see läbi, siis läksin tagasi Berni teiste vahetusõpilastega kokku saama. Päris tore oli, seal olid ka need kes olid just oma vahetusaastalt naasnud tagasi Šveitsi. Oli ka üks tüdruk, kes oli oma aasta Eestis, Tallinnas. Tegime pikniku Berni roosiaias ja no megailus vaade ikka sealt. WOW!
Ja pärast siis koju peole. Nägin vanaema ja vanaisa ka ära, kuid ma ei mäleta nende nimesid. Väga toredad olid nad.
Pühapäeva varahommikul startisime Genfi. Õde mul kõva kolmikhüppaja ja seal oli siis selline võistlus, kus ainult Šveitsi paremik koos. Kui õde võistluseks valmistus ja sooja tegi, käisime me isaga järve ääres. Seal purskas vesi ühes kohas 125 meetri kõrgusele, kiirusel 200 km/h.
Kui sealt koju jõudsime, siis läksimegi kõik Hinterkappeleni. Päris lahe oli ja niii ilusas kohas, kahju et ma fotoka koju seekord jätsin, kuid mul veel aega küll sinna tagasi minna. ;) Mängisime Kuninga mängu võino ma ei tea kuidas seda täpselt nimetatakse. No see, et pead puupulkadega vastase puuklotsid pikali saama jne.
Esmaspäeval kursustele minnes võtsin teepealt kaasa oma igapäevase ajale 20Minuten. Sealt lugesin, et õhtul mängib Eesti Šveitsiga. Jessica (teine vahetusõpilane Eestist, elab Bernis)oli mulle seda küll juba varem maininud, kuid siis mõtlesin küll, et ma ikka pean ka minema kohale vaatama. Algul pidin minema koos Danielaga (vahetusõpilane Ecuadorist), kuid lõpuks selgus, et ta ei saa ikka tulla. Õnneks nägin Thunis rongilt maha tulles Jessicat ja tema õde Lunat. Niiet ei pidanud mängu üksinda vaatama minema ja mul vedas nii palju, et Jessical oli üks tasuta pilet üle, niiet sain mängule tasuta ka. Merci vilmal, Jessica! Mängust endast ma rääkida ei sooviks, lootsin Eesti poistelt veidi paremat mängu .. aga seekord siis nii. Pärast mängu jooksid Jessica ja Luna bussile, kuid ma jäin Thun Arena juurde Elvist ootama, küsisin pärast mängu temalt särki, kuid seda ta anda ei saanud/tahtnud ja lubas siis mulle mingi muu Eesti Jalgpalli Liidu särgi sebida. WIII ! Koju jõudsin pool üks öösel.
Järgmine päev olid kursused ja õhtul vanemateõhtu. See tähendab, et kell 18 kogunesid meie vahetusõpilaste, kes me seal kursustel käime, vanemad Berni. Me siis näitasime, mis me kõik õppinud oleme. Ma tegin oma osa kiirelt ära ja siis jooksin bussi ja rongi peale, et trenni jõuda. Sealt jõudsin koju kuskil pool üksteist või üksteist. Pärast seda pessu, sööma ja kodutöid tegema. Et siis jälle päris hilja magama. Teisipäeval sai mul muuseas siin ka kuu aega juba oldud! :)
Kolmapäeval oli lisaks igapäevasele keelekursusele, mentaltraining või miskit sellist. Tiimikaaslane Leonie (edaspidi Leo) teeb kooli jaoks mingitsorti uurimistööd sel teemal. Ja siis ta palus meid endale appi, tegime igasuguseid huvitavaid harjutusi, nad filmisid ka seda. Ehk on lootust kunagi seda videot ka näha, eksnäis. Koguvärk toimus mu uues koolis, see tähendab et hakkan Leoga samas koolis käima. Ja kool algabki mul juba järgmine nädal ja see tähendab, et mul on homme viimane päev keelekursustel (okei, mitte päris viimane, sest hakkame veel umbes kord kuus kohtuma, kokku veel 20 tundi vaja käia pärast homset).

Praegu vist ongi kõik! :)
Liebe Grüsse,
Marian

No comments:

Post a Comment