Friday, September 7, 2012

HOI ZÄME

Kolmapäeval oli kohalikul mutteril sünnipäev. Päris lahe oli, laulsime päris mitmes keeles talle – inglise, saksa, prantsuse, itaalia, hispaania ja eesti keeles. 

Neljapäeval käis keelekursustel fotograaf ja tegi meist pilte. Järgmine nädal on ehk lootust neid näha ka, eks siis panen mõne siia ka :P Kusjuures fotograaf ise oli vahetusõpilane Eestis (täpsemalt Sauel) aastal 1998. Päris lahe, sai jälle veits eesti keeles rääkida.

Nädalavahetus jälle üritusi täis. Nimelt homme (laupäeva) hommikul lähen Bolligeni, seal toimub mingitsorti sponsorjooks. Kõik Bern Capitalsi tiimid peaks seal olema. Eks siis paista, mis täpselt toimuma hakkab. Muide, Bolligen on ka koht kus mul reedeti trennid toimuvad. Pärast seda tagasi Berni teiste Berni kandis elavate vahetusõpilastega kokku saama. Õhtul kodus väike party. Täna (reedel) oli ka mu õel sünnipäev, homme siis peame. Muide siis näen ära ka oma vanavanemad. :P
Pühapäeval lähen võib-olla Genfi, Annickil tähtsamat sorti võistlus. Kui sealt tagasi, siis läheme Hinterkappeleni (meie külast umbes 15 minuti kaugusel asuv veitsa suurem linn). Vanemad lõpetavad tennisehooaja väikse grillpeoga. (tegelt ma ei tea kas me kõik lähme, võib-olla lähevad ainult vanemad. Aga ma sain aru, et me kõik ikka, eks siis näis :D)

Esmaspäeval tahaks kinno minna, kuid meil YFUga jälle mingi meeting või asi, eks siis näis. Film mida vaatama tahaks minna oleks Hope Springs (Lootus tärkab), minu lemmiknäitleja Meryl Streepiga ühes peaosas. Praegu vaatasin millal see Eestis jooksma hakkab – 19.10.2012 (meil siin hakkas eile). Hahaha, ei tegelt ma pole õel. Noh, olge siis kannatlikud :P

Praegu vist rohkem midagi kirjutada polegi. Tschüs!

No comments:

Post a Comment