Wednesday, October 17, 2012

Meeste saalihoki maailmameistrivõistlustest ..

Kuna septembri kuu jooksul mingit kirja ei tulnud, et ma sinna vabatahtlikuks minna saan, siis kirjutasime hostisaga meili, et ma ikka vägaväga tahan jne. :D
Teisipäeval tuli siis vastus: "Väga tore, et sa siia Šveitsi oled tulnud ja hea et sa kirjutasid. Pakume sulle võimalust hakata Eesti koondise giidiks MM-i ajal. Arvame küll, et oled veidi liiga noor selle jaoks, kuid kui usud et saad sellega hakkama ja tõesti seda teha tahad, siis anname selle töö sulle. Kuid kui arvad, et töö on sinu jaoks liiga vastutusrikas, siis leiame ehk sulle ka midagi kergemat." Jaa kirjaga oli kaasas üsna pikk nimekiri mida ma kõike siis tegema peaksin.
Esimese asjana jooksin hostema juurde, et küsida kas sain sellest õigesti aru. Jah, sain. Muidugi olin ma üliõnnelik ja hüppasin mööda tuba ringi. Kuid siis hakkasin mõtlema kas ma ikka saan sellega hakkama, et mina oleks vastutav selle eest, et koondis oleks õigel ajal õiges kohas ja et neil oleks kõik hästi. Meediaga suhtlemine hirmutas ka ära, sain aru et pean saksa keelsed küsimused eesti keelde tõlkima ja eesti keelsed vastused saksa keelde. Loodan väga, et sain sellest valesti aru ja et see nii ei ole. Saaksin enam-vähem hakkama, kui antaks selleks veidi aega, aga kui niimoodi hetkega tõlkima peab, siis kahtlen sügavalt.
Aga seda ma ju ise tahtsin, et mida ma enam siis kõhklen? Aga samas ma ei arvanud, et see töö nii vastutusrikas on. Kõik on kuramus selle keele taga. Ise ma igapäevaselt saan hakkama, kuid ometi ma ei tundnud end nii kindlalt, et kohe jaatav vastus tagasi saata.
Järgmisel päeval küsisin koolis kas saaksin selleks MM-i nädalaks koolist ära, sest too töö nõuab põhimõtteliselt pidevalt koos tiimiga olemist. Kuid koolist sain selleks ajaks ära, jep. Õhtul koolist koju jõudes istusime vanematega maha ja arutasime veel seda. Lõpuks vastasime siis kirjale umbes nii: "Mul on väga hea meel, et te mulle sellist tööd pakute. Kuid ma ei ole kindel, et mu saksa keel selleks ajaks piisavalt hea on. Kuid ma tahaksin väga Eesti koondise giid olla sellel MM-l". Veel küsisin kui hea mu saksa keel siis olema peab ja kas ma pean kogu asja üksi tegema.
Nüüd siis ootan vastust, vaatame mis nad siis otsustavad. Võtan väljakutse vastu ka juhul, kui mul tuleb seda kõike üksi teha, loodan vaid, et mu saksa keel väga suureks probleemiks ei saa ja et saan ikka selle giiditöö omale. :)

Tänud muidugi kõigile toetuse eest. Oleks vist viimane aeg ka ise endasse uskuma hakata! :)

No comments:

Post a Comment