Monday, October 15, 2012

Läksin ka kooli, lõpuks

Märkamatult on möödunud 2 kuud minu siin elutsemisest. Mis siis vahepeal ka toimunud on? Eelmine nädal möödus ainult süües, magades, süües, magades ja trenni tehes. Pühapäeval olid mängud. 1:1 (Aergera Giffers-Marly) ja 3:3 (UHT Wilderswil) viigid. Püüan veel oma kohta väljakul leida. Kõik on juba harjunud teatud inimestega kokku mängima jne. Kuid treenerid siiski tahavad, et ma mängiksin, mitte ei istuks pingil ja nii nad siis katsetavadki mind nii ründesse ja kaitsesse erinevate inimestega. Kui aus olla, siis mulle üllataval kombel meeldib kaitses. Seal on küll psüühhiliselt raskem, kuid ometi mulle meeldib seal ja tundub, et treenerid ja tiimikaaslased on ka rahul. Eks näis, peaasi et mängida saan, ükskõik siis kus.

                                                      Õed tegid mängudest pilte kaa! :)

Täna läksin siis lõpuks kooli ka. Äratus 6:15 ja kell 7 bussi peale. Päev algas päris hästi - 2 esimest tundi füüsika. -.- Õpetaja andis mulle kohe pataka pabereid, uurisin neid veidi ja siis tuli küll issand-kui-loll-ma-ikka-olen hetk peale, sest no üldse ei saanud aru, teemastki mitte. Aga ei, kahe tunni jooksul ikka koitis midagi ja sain ikka ühe ülesande tehtud! Ise olen rahul.
20 minutit pausi ja siis 2 tundi ajalugu oma klassijuhatajaga. Peale seda 2 tundi vabaaega, kuna minul prantsuse ja itaalia keelt kahjuks ei ole. Käisin siis linnas vihikuid kooli jaoks ostmas. Jaaaa siis veel 2 tundi matemaatikat. Uuh, eesti keeles on see juba raske, mis me siis veel saksa keelest räägime. Jah, numbrid on igal pool ühesugused, kuid õpetaja ikka seletab ka kuidas midagi teha. Aga tore, et õpetaja viitsis vahetusõpilasega ka tegeleda ja tema küsimustele vastata.
Ja siis viimane tund saksa keel. Seal ei teinud me midagi, õpetaja jagas teistele mingid hinnatud kirjandi moodi asjad kätte ja rääkis neist pool tundi, siis rääkis veel niisama juttu (tundub olema õpetaja, kellele meeldib ilgelt rääkida). 5 minutit tunni lõpus rääkis asjast, millest ta oleks ilmselt terve tunni rääkima, aga noh.
Ja ma pean ka ära mainima, et klassides on lahedad tahvlid. Sellised liiguvad üles-alla, et kui tahvel hakkab kirjutusi täis saama, siis ei pea kummardama või kükitama vaid lihtsalt lükkad tahvli üles.

Peale esimese koolipäeva lõppu otse jõusaali ja koju jõudsin kaheksa aeg. Üsna pikk päev, eks see hakka enam-vähem nii olema järgmised 10 nädalat kuni järgmise vaheajani.

Aa ja PAO kohta tuli väike video. SIIN see on !!

Olge tublid!
Tsau

3 comments:

  1. Isssand, seal koolis saab prantsuse ja itaalia keelt ka õppida? Appppiiii, ma niii tahakss. :D

    ReplyDelete
  2. Jaaa, ma tahaks ka. Aga pole erilist mõtet kui nemad on neid keeli juba varasemad aastad ka õppinud, sest mina ju pole ja ma ei saaks mõhkugi aru. Aga mu isa ka õpetaja ja ütles, et kui ma tahan siis ta võib mulle kodus vahest prantsuse keelt õpetada :)

    ReplyDelete
  3. Nii tore, et ma pole ainuke, kes nendest tahvlitest vaimustuses on! :D

    ReplyDelete