Sunday, November 18, 2012

Nädalavahetusest veidi

Sain reedel kinnitust, et SEE pilt käib ikka 100%-lt minu kohta. Varasematel aastatel puudus mul vabandus, miks ma ennem järjekordset testi sellise näoga olen. Kuid nüüd on mul tõsine põhjus olemas, miks ma kunagi ei tea millal meil mingid kontrolltööd on - meil ei ole ju siin e-kooli! Ma pidevalt unustan ära õppimised ja testid päevikusse kirja panna. Ja siis ma mõtlen, et kuidas me Eestis enne e-kooli küll hakkama saime.
Igatahes oli meil reedel muusikas ... kuidas see nüüd eesti keeles on ... ütleme siis test (kuigi ma tean selle jaoks peaks mingi konkreetne sõna olema eesti keeles). Pidime viimastel nädalatel õpitud meloodia 5-l erineval pillil õpetajale ettemängima. Hinde saame teada järgmisel reedel. Ja siit tuleb teine põhjus miks ma e-kooli igatsen. Siin tuleb oodata nädal kuni 2, et oma töö hinne teada saada. Muide õpetajad võivad töid parandada max 2 nädalat ja enamus nii teebki.
Reede õhtul oli trenn. Mainin seda sellepärast et trenn toimus eraldi saalihokkaritele tehtud hallis ja hall on ka selle MM-i ametlik treeninghall. Me teemegi reedeti nüüd trenne seal, väga vip tunne igatahes :D
Laupäeval tegin ma oma keelekursuste õppimisi ja neid kodutöid ka, mis ma tean, mis koolis teha jäi. Ja pärastlõunal käisin veidi Bernis shoppamas.
Täna, pühapäeval olid siis mängud. Esimene 3:0 võit ja teine 0:2 kaotus. Esimeses mängus ma ei mänginud, kuna tervis pole viimastel nädalatel trenni lubanud minna ja treenerid siis hoidsid mind teiseks mänguks. Teise mängu lõppedes olin selle eest väga tänulik, et nad mind esimeses mängus mängima ei pannud. Olin omadega nii läbi kui läbi. Mängisin terve aeg esiviisiku tipuründajana ja oi kus selle koha peal peab alles jooksma, uuuhh.

Olge tublid!
Tsau!

4 comments:

  1. kontrolltöö/eksam/tunnikontroll on ehk sõna(d) mida otsid? :D

    ReplyDelete
  2. Mkm, minu arust sellele muusika tööle, kus õpetaja kontrollib kas oskad seda või teist pilli mängida on teine sõna :D

    ReplyDelete